Saturday, December 4, 2010

Kisah Benar 2

sambungan dari kisah benar 1......



Maka si pinky pon terkejutlah tahap beruk disebabkan kejujuran si Amri Yahyah ni meluahkan sgala isi-isi perut beliau kepada nya......then berlakulah dialog di antara Amri dan Pinky ....

Pinky : nape awk ske kite??

Amri : sbb saya ske awk.

Pinky : nape awk xske org len??

Amri: sbb saya x ske org len.

Pinky: nape awk jawb sepatah je???

Amri : sbb awk tnya sepatah jugak.

Pinky : eeee...main2 lak.tensionlaaaaa cmnie.

Amri : saya seriusla..hehe..xtension pon..bahagia je ngn awk.

Maka si pinky pon terus lah offline die punyer YM..............agak2 kan....si Amri ni dapat x kapel ngn si pinky?...

Malam tu si pinky bermimpi..yang dalam mimpi dia ad mengatakan yang dalam byk2 lelaki yang mendekati dia..hanya Amri yg benar2 boleh bagi kebahagiaan yg sejati (peghh ayat)dekat dia.

esok nya,di YM.....


Pinky : saya bukan xsuke awak..saya suke berkawan ngn awak..tp...

Amri : tapi pe???

Pinky : tp saya nk belajar dulu..saya nk tumpukan pelajaran,nk tgok parents heppy,
dapat tengok saya gulung sijil ijazah,lepastu baru saya beritahu apa kata
putus.

Amri : ooo..camtu rupa nya..ke awk dah ada orang lain yang lebih korea dari saya???

Pinky : kan saya dah gtaw,sya dtng sini utk stdy je,kalau x,msti sya g korea cari
laki.

Amri : Alamak ! terkena balik aku,(dalam hati)..oh ok xpelah mcamtu..walau apa yang
terjadi,saya tetap tunggu awak.(sweetlah plak) ^^

Pinky : saya xleh nk janji apa2.......semua nya dah ditakdirkan,kalau saya ada jodoh
ngn awk..adalah.kalau x....awak carilah orang lain yg lebih sesuai ngn awak.

Amri: ...............( sambil mnitis air mata) p/s: dalam hati ada taman taw.

Maka itujela yg die cter kt aku..ak pon xtaw nk ckp ape,melainkan ak suh die bersabor jela,n tak berharap sgt....nk ikotkan aku,aku malas layan.,tp kesian tgok...so aku tolonglah dia..sampai sekarang,aku stil xdpt nk kontek dia..aku pon xtaw sama ada dia dapat kapel ngn pinky ke x.......

so,korang semua msti ada kan..kwan2 yg cter masalah cinta kt korrang,jadilah brother love jap bg laki,or sister love bg pompuan..bantu2lah mmber2 kita,sebab,nnati kita susah.sapa yg kite nk mntak tolong?? msti kawan2 jgakkan....itujela setakat nie...
nnti bila aku jumpa balik kawan lama aku nih,aku akan cter balik kat korang pe yg jd kt dia..hehehe...




sayonara~~~

Salam love love love~ sootek!!

2 comments:

ZaNaUs said...

pergh...siapekah hamba Allah i2???hueh3 :P

Iz iwan said...

hehehehe....adalah,hamba Allah tu..hehe..
mmber lama....xtaw pe jd kt dia..