Thursday, January 20, 2011

trening itensif hujung minggu

Salam..minggu nie memng minggu yang mencabar..dari 5 hari ..3 hari aku jogging+ bermain futsal-makan malam.

memang mencabar tambah2 en perotku yg selalu berbunyi mintak diisi,tapi aku nekad tidak akan melayan sebarang provokasi dari en perotku ni..dan minggu nie aku akan lepak Melaka untuk berjogging dan bersenam+ dumbell-mkn Malam.aku ingat peptah kita cakp,biar berlapar2 dulu nanti berkurus2 kemudian.
aku harap aku berjaya,nnti b4 g singapore hujung bulan ni dapatlah aku beli baju idaman di sana yang saiz M .dan pulang ke Ipoh pada raya cina ni dengan yakin.bkn kedai yakin.sekian mekasih.

6 comments:

Anonymous said...

peribahasa ''biar berlapar2 dulu nanti berkurus2 kemudian'' ? terbaek lah..haha

Iz iwan said...

cerebrum: haha terpksa lah reka nk sbb nk motivate diri..

iyou said...

hahaha... gudluck! gudluck! siap men dumbell lagik~

g s'pore wat per? cari awek sepet baru kah? haha

Iz iwan said...

ayu: isk xdelah ..ad show nasyid kt sana..next week..hehe

iyou said...

ad show? ko wat show ke ko g tgk show?
klu wat show mmg mantap r.. international artis da neh

Iz iwan said...

mestila buat show..hehe..kalau x xde nyer nk g jauh2 semata2 nk tgok..haha