Sunday, January 30, 2011

No More Rice!






Salam Semua!
Hahahahaha......cam pelik tapi tulah yg harus aku buat utk KURUS! td aku dah jumpe senior aku yg dulu badan dia gedabak lg gemok dari gagasi pon ada...tapi aku punyala terkejut beruk tahap gaban lah tengok dia...memang dalam hati aku mula2 ingat dia men operate lah,sebab dulu dia gemok dan memang gemok..dulu berat dia 86 kg,sekarang dah jadi 66 kg......aku tanya dia kot2 dia p makan jus cendawan 2 alam Dr Rozmey tu,kalau tak memang aku pon nak beli,tapi dia tak ambik apa2 supplement pon..bila tanya apa rahsia,dia cakap tak makan nasi selama sebulan.......keyword is the Rice! so aku xnak tulih banyak2 nanti tak menjadi so mulai esok ,selamat tinggal nasik,walaupun dah tak makan nasi,aku tetap Melayu di Bumi Mesia Ini......kah3333 bye!

No comments: