Wednesday, January 12, 2011

fist time jogging

Salam blogger2 suma.bertemu lg ngn aku.

td ptg aku g jogging la buat pertama kali kt Uitm aku..semngat pakai kasut semua,then aku berjogging la dengan pemuh kesungguhan..kot2la lemak2 kat bdan aku terus hilang or ditelan oleh peluh2 .haha

aku jogging xsmpai 5 minit..berjalan 15 minit....jogging 2 minit...berjalan 15 minit,jogging balik 3 minit,last2 jalan je....cukup sejam aku balik bilik..hahahahaha..pancit beb! then aku nek bilik,roomate aku tnya

Roomate : kau g jogging erk td.

Aku : yela..penat nie..huh huh huh ( bunyi penat)

Roomate : ptutlah kau nmpk kurus skit.

Aku : ..........memng nak kena terajang ni.hahahaha


sebab dah lama sgt aku x jogging,so mulai harini,setiap petang aku nk jogging wlaupun xsmpai 100 meter,tp menten smpai org xknal aku ni sapa.hehe..buat loki,t kite tgok rayer cina yer.bye!

3 comments:

yapsukatido said...

anda memang nampak kurus. HAHA

loki said...

hahahaha tadi aku kantoi makan nasi goreng dging merah. ahhhh fakk la camni

Marwi said...

haha..tukar name blog la..harapan sootek