Thursday, January 6, 2011

TIPS MEMBURU




Salam semua.......berjumpa lg bersama aku...hehe...mlmnie aku nak cter pasal konsep memburu dalam Cinta..ha..mesti pelik kan...tapi tulah hakikatnya.

Memburu dalam cinta bererti mencari/mengurat/mentackle/menawan hati para gadis bg lelaki.Kira cakap lelaki sebagai predator n gadis sebagai prey (mangsa).Ada org tnya aku,cmne nk memburu? susah x nk mmburu? jawapan nya senang je..kalau kita cukup alat2,persediaan nk g memburu,..mesti dapat mangsa.Kat sini ada bebrapa tips nk memburu utk lelaki yg nk buru para gadis.

1) Ada sasaran.( maksudnya ada la org yg nk di buru)

2) Ada keberanian.

3) Pakaian nk memburu mesti kemas,segak dan bergaya.

4) Sifat kelakar kena ada sikit,jgn serius sgt.

5) Mesti ada sifat2 yg disukai para gadis seperti penyayang,romentik,menghargai,melindungi.

6) paling penting,jujur dalam memburu,jangan mainkan perasan gadis.jgn lak memburu bila nk celebrate New Year,Merdeka,krismas.nanti kita lak kena buru ngn JAIP. hahahaha.

ops lg satu,bila dalam proses memburu,jgn mudah putus asa pulak..kadang2 proses ni ada yg take time.so Giving up is never an option.-petikan dari pujangga gadis2: LOKI SHIT

5 comments:

Husna.Ma said...

haha ! yeah setuju no 5 tu. lelaki ni kena ade sense of humour la senang ckp. heee :))

Iz iwan said...

hahahaha stuju yg 5 je ke una? hahha..;P yg penting jgn give up bile memburu nih.

Loki said...

haha bila masa aku ckp camtu ? senget la hang ni

paahdentist said...

weh izul.loki mencarut kat ang tu
hahahah :P

Iz iwan said...

hahaha...sengal..aku balas balik carutan ang loki..hehehe