Monday, October 3, 2011

study di last minutes






Salam blogger2 sekalian!




harini aku nak share something lah ,it's about stdy last minit...aku taw semua kat sini akan stdy last2 minute,contoh cam final exam esok,malam tu lah kelam kabut cari buku,photostat yg mana patut,cari nota2 yang tersimpan dalam almari laci semua...tapi ,kebanyakan yang study last minit ini adalah student laki2.sebab nya orang laki ni cepat,pantas dan cepat tangkap,tu yang boleh study last minute,orang pompuan lak lambat nak tangkap (jgn marah) sebab tu jarang kita dengar student pompuan ngantuk time exam.

Persoalan??

boleh ke nak performed kalau study last2 minute nie??? atau memang stdy last minute ni akan buat kita lg senang nak hafal and ingat semua formula2 one yang kita belajar..

jawapanya- Tanyalah diri sendiri..aku ngaku yang aku memang last minute punya study....nak buat cmna..dah habit kot dari zaman2 tadika dulu =) nampknya entry aku kali ni panjang lah..haha

okeylah komenlah pape! gua nak g sit up nak kempiskan p[erut yang berlipat2 ini. bye.

2 comments:

Mira Idora "_" said...

cisss, engat lelaki ja bole stdy last minute, perempuan pon bole la

Teena Tna said...

Kalau study last minute x dpt nk discover apa yg kita belajar scr lbih mendalam...