Saturday, May 15, 2010

ADAMAYA





Hai sumer....bertemu lagi dalam episod ke bape erk??lupelah..hahahhhahah..ok la..hrini aku nk cter sal adamaya la....mmng la cter tu da hbes...tp aku nk cter sal fenomena adamaya yg melanda..impak die kpda masyarakat..fuyoohhh...ayat..hahahahhahaha....aku start tgok ble adik aku bkk tyme aku balik cuti mse balik dri Uitm..pastu awek ak pown tgok jgk....ak apelagi...join lah skali...hahahha..mule2 tgok biase je..tp bestlak cter nie..maya lakonan lisa surihani..adam...syed ..err..lupelaa..hahaha..dan dani lakonan faizal..memang mntap lah dorang nie..hehehe...








Ni la Maya...cantik kan...die la yg jadi daya tarikan kaum laki kt tv tuh..xcye tnyer sumer..msti angguk kn(trmasuklah aku nie)hehehe...tp aku xbest sgt tgok watak die..yela kan,.watak isteri curang..sape nk isteri korunk curang nnti kn?????hahahaha
nk wat cmner kn..da die dpt watak cmtu....tp mmang die pelakon yg baik la...kalau x msti orng bosan tgok care die acting..hahahahaha
tgok la lg beberapa koleksi gmbar dorang masa shooting cter adamaya........










AMANI











Si amani pulak mmeng comel sgt2..hahahahahahaha gram lak aku tgok..rase nk cubit2 je ppi tue..hahahahaha.......msti korunk pown geram jgk kn..hahahaha..bg aku amani atau name sebenar mia sarah ada bakat utk jd pelakon kanak2 yg terbaik..hehehe...cara die ckp..petah,..mula2 aku ingt amani nie ank betul sein(adam)..cute..agknyer..sbb die comey kot..orng bg die blakon...hahahahhaha..ermm..rase nk je dpt ank cm amani..geramm..cute sgt..hahaharap2 amani dpt blakon cter lain plak yer..





ADAM



ADAM....nama yg bila skrng orng sebut,trbayang sikap romeo nyer dalm cter nie..maka ramailah kaum wanita espcially gadis2,tringin la nk dpt HUSBand cm adam nih...bertuah sngguh orng nama adam nie..nape la hero die xletak nama zakwan ker..hahahak (perasan)!!..ok2....so impaK die kt masyarakat..kte dapt lihat rmailah ank2 gadis yg xlena mlam dok tringt kt adam..huh....nseb bek la adam da kwen..klau x???msti berebut pnyerlaa beratur nk kwen ngn adam..huhuh..bertuah bdan....



So ,kesimpulanyer kt sini..dunia realiti dan dunia filem,animasi,televisyen berbeza....x same dan xseindah yg dgmbarkan....tepuk dada tnya tv anda..hahahahha!!!

sekian..AdamMaya..di hatiku..selalooo..vote!!!

LAYANNN......~~~~

2 comments:

hzwn said...

soot kat budak2 pun ade nafsu.
ish ish ish.haha

Iz iwan said...

hahahah..blah r...hahaha